Reklamace a vrácení zbozí

VINTINO používá systém Retino

 

Pokud po převzetí zásilky přijdete na to, že zboží je malé, velké nebo Vám nějak jinak nevyhovuje,
máte možnost jej vyměnit nebo vrátit. Podle zákona 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele
ao změně a doplnění některých zákonů jako zákazník nárok na vrácení zboží do 30
pracovních dnů od obdržení zboží, aniž byste uvedli důvod, proč dané zboží chcete
vrátit nebo vyměnit.

 

Pokud se rozhodnete odstoupit od smlouvy postupujte následovně:

 

• do balíku vložte kopii faktury a dopis s textem: „Odstupuji od smlouvy a požaduji
vrácení peněz.“ Na průvodní dopis uveďte vaši adresu, telefon, e-mail a způsob, jakým
chcete vrátit peníze (složenkou nebo převodem na Váš účet)

 

Pro výměnu zboží postupujte takto:

 

• do balíku vložte kopii faktury a dopis s textem: Požaduji výměnu zboží za ... (jaký
zboží za jaké zboží). Vrácený výrobek můžete vyměnit za jakékoli zboží z naší nabídky.
Pokud bude cena Vámi zvoleného zboží vyšší, zbývající částku doplatíte při převzetí
zásilky. Pokud bude cena nižší než produkt, který posíláte na výměnu, peněžní rozdíl
Vám vrátíme.

 

• do průvodního dopisu rovněž uveďte Vaši adresu, telefon, e-mail a číslo účtu, na
který chcete peníze vrátit. Pokud nemáte účet, peníze Vám vrátíme formou složenky.

Zboží musí být nepoužité, nepoškozené v původním obalu, se všemi visačkami, aby bylo
vhodný pro další prodej. Vrácení peněz se nevztahuje na úhradu poštovného, ​​vrací se vždy
pouze cena za zboží. V žádném případě zboží neposílejte zpět na dobírku.

 

Po přijetí zboží je povinností naší společnosti do 14 dnů ode dne doručení oznámení o
odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli všechny platby.

 

POZOR!

 

U zboží vyrobeného na míru spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy uzavřené na
dálku a od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka i bez uvedení
důvodu pokud jejím předmětem je dodání zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele
nebo zboží vyrobeného na míru